Prípravné práce na spracovaní konceptu prepravy s použitím špeciálneho podvalníka trvali takmer polroka. „Vzhľadom na celkovú prepravnú hmotnosť okolo 250 t bolo potrebné urobiť statický prepočet pre mostík. Na druhej strane, vzhľadom na celkovú dĺžku asi 74 metrov bolo potrebné modernizovať dočasný výjazd z diaľnice“, vysvetľuje vedúci oddelenia prepráv ťažkých nákladov Josef Ammann okolnosti špeciálnej prepravy realizovanej v spolupráci so spoločnosťou Felbermayr. Treba podotknúť, že oba zásobníky majú hmotnosť 86 t a dĺžku viac ako 27 metrov každý. Priemer je približne štyri metre.
Spolu so zdvíhacím mostom a ťahacím strojom dosiahla celková hmotnosť transportu viac ako 200 t. „Kvôli sklonom pozdĺž trasy bol pre prepravu nutný aj posuvnú stroj,“ tvrdí Ammann. Ako ťahací stroj bol použitý Mercedes Arocs 8x6 s výkonom 630 koní. Posuvné operácie boli zaistené pomocou MAN TGX 8x4 s výkonom 640 koní.
Kvôli dĺžke kontajnera 27 metrov bol použitý zdvíhací most. Následne, vďaka špeciálnej konštrukcii môže byť prepravovaný náklad zodvihnutý do výšky človeka, napr. v úzkych zákrutách alebo na kruhových objazdoch a otočený ponad zvodidlá alebo iné prekážky. V prípade pevne namontovaných rámov tento postup nie je možný.